test
Retro stil
Shadowgrounds je igra koja je 2006. pokazala da igrači i dalje vole pucačine u retro stilu, sa pogledom odozgo, ukoliko imaju zabavan gameplay i dobru grafiku. Finski nezavisni razvojni tim pod nazivom Frozenbyte već nakon dve godine izdao je nastavak pod nazivom Shadowgrounds Survivor, sa poboljšanom grafikom i još više dobre akcije. Ovoga puta, u priči koja se odvija paralelno originalnoj u Shadowgrounds-u, naizmenično vodite tri različita lika, pokušavajući da preživite najezdu hordi vanzemaljaca.
U vreme kada su za nama naslovi kao što su Bioshock, Crysis i Gears of War, a svi željno iščekujemo Far Cry 2 i Alan Wake, postoji li uopšte šansa da arkadna igra sa izometrijskim pogledom privuče pažnju igrača? Činjenica je da ona nije imala budžet pomenutih naslova, niti tako dobru reklamu, a retro stil jednostavne non-stop akcije deluje pomalo zastarelo. Međutim, baš ovakav gameplay je nešto što nam je nedostajalo u moru previše ozbiljnih, ambicioznih i komplikovanih igara: zgrabiti automatsku pušku i krenuti kao usamljeni vojnik da se probijate, tamaneći hiljade vanzemaljaca pokazalo se kao veoma zanimljivo i dinamično iskustvo. Priča nije ništa novo, a ispričana je kroz monolog glavnih junaka na početku svakog poglavlja: invazija na Ganimedu stavila je ljudske koloniste u nezavidan položaj, a mali broj preživelih pokušava da se probije kroz navalu vanzemaljaca i dopre do kolonije New Atlantis čiji bi odbrambeni sistem mogao da odbije napadače.